Жмай, Олександр ВолодимировичЧепурна, ЛінаЖмай, Александр ВладимировичZhmai, Oleksandr V.2021-08-042021-08-042021Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів 6-ї Всеукр. наук.-практ. конф.( Київ, 29-30 берез. 2021 р.). — К.: КНЕУ, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31452Вивчена сутність поняття бренду, проведена його оцінка як інтегрального показника та вплив на діяльність компанії.The essence of the concept of a brand is studied, its estimation as an integral indicator and influence on activity of the company.Изучена сущность понятия бренда, проведена его оценка как интегрального показателя и влияние на деятельность компании.ukбренддіяльністьорганізаціяbrandactivitiesorganization’sдеятельностьорганизацияЯк сила бренду впливає на діяльність організаціїHow brand power affects the organization’s activitiesКак сила бренда влияет на деятельность организацииArticle