Литвиненко, Катерина ОлександрівнаLytvynenko, Kateryna O.Литвиненко, Екатерина АлександровнаБондар, А. B.2021-05-202021-05-202021Збір. тез доп. студ., аспір. та здобув. – учасн. 76-ї звіт. конф. Одеського нац. ун-ту імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (Одеса, 26-28 квіт. 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31046Впровадження та активний розвиток інформаційних технологій в сфері обслуговування дозволили підняти готельний бізнес на абсолютно новий рівень. Від використання ІТ безпосередньо залежить існування і прибутковість готелю в умовах жорсткої конкуренції на російському ринку. Розглянемо основні інструменти digital-маркетингу і їх ефективність в готельному бізнесі.ukdigital-маркетингготельний бізнесінноваційний розвитокАналіз ефективності каналів діджитал маркетингу для готельно-ресторанного бізнесуArticle