Радченко, Олександр ПетровичRadchenko, Oleksandr P.2024-12-292024-12-292024Радченко О. П. Роль внутрішніх комунікацій у формуванні мотиваційної політики компанії в умовах конкуренції / О. П. Радченко // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 162–164.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40319В умовах сучасного глобалізованого ринку роль внутрішніх комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства зростає як ніколи раніше. Під внутрішніми комунікаціями розуміється комплекс комунікативних процесів та засобів обміну інформацією всередині організації, які створюють інтеграційний механізм, що забезпечує цілісність та узгодженість діяльності співробітників. У цьому контексті особливу увагу слід звернути на прозорість інформаційних потоків і наявність ефективного зворотного зв’язку між працівниками різних рівнів. Саме завдяки належній комунікаційній політиці керівництво здатне підтримувати високу мотивацію, що є необхідною передумовою для досягнення стратегічних цілей компанії.ukвнутрішні комунікаціїконкурентоспроможність підприємстваінформаційні потокиефективний зворотній зв’язокуправління персоналомкомунікаційні стратегіїпрозорість комунікаціймотиваційна політикаРоль внутрішніх комунікацій у формуванні мотиваційної політики компанії в умовах конкуренціїArticle