Максимов, Олександр СеменовичМаксимова, Юлія ОлександрівнаМаксимов, Александр СеменовичМаксимова, Юлия АлександровнаMaksymov, Oleksandr S.Maksymova, Julia O.2019-11-272019-11-272018Науковий вісник Ужгородського національного університетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26306У статті розглянуто проблему побудови ефективної роботи банку зі своїми клієнтами, яка базується на використанні сучасних бізнес-технологій і бізнес-моделей, із застосуванням адаптивних білінгових систем. Особлива увага була звернута авторами на розширення інструментів забезпечення споживчої лояльності в умовах трансформації поведінки роздрібних клієнтів електронних банківських послуг. Проблема, про яку йдеться у статті, поки вивчена недостатньо, тому вимагає ретельніших досліджень. Для впровадження нових інструментів авторами була розроблена модель взаємодії банка та роздрібного клієнта, а також побудована білінгова система, яка отримала назву “MOBIKASS”. Функціональні можливості цієї системи вирішують більшість обговорюваних авторами проблем.Эта статья поможет рассмотреть проблему построения эффективной работы банка со своими клиентами, которая базируется на использовании современных бизнес-технологий и бизнес-моделей, с применением адаптивных биллинговых систем. Особенное внимание было обращено авторами на расширение инструментов обеспечения потребительской лояльности в условиях трансформации поведения розничных клиентов электронных банковских услуг. Для внедрения новых инструментов авторами была разработана модель взаимодействия банка и розничного клиента, а также построена биллинговая система, которая получила название “MOBIKASS”. Функциональные возможности данной системы решают большинство обсуждаемых авторами проблем.This article will help to consider a problem of creation of effective work of bank with the clients which is based on use modern business technologies and business models, with use of adaptive billing systems. The special attention was back the author on expansion of instrument of ensuring consumer loyalty in the conditions of transformation of behavior of retail clients electronic bank. The prototype of billing system what having received the name “MOBIKASS” which functionality solves the majority of the problems discussed by the author has been developed for introduction of new tools by the author.ukтрансформація поведінки роздрібних клієнтівадаптивні білінгові системиелектронні банківські послугиспоживча лояльністьбілінгова системароздрібний клієнттрансформация поведения розничных клиентовадаптивные биллинговые системыэлектронные банковские услугипотребительская лояльностьбиллинговая системарозничный клиентtransformations of conduct of retail clientsadaptive billings systemselectronic bank servicesconsumer loyaltybilling systemretail clientІнструменти забезпечення споживчої лояльності в умовах трансформації поведінки роздрібних клієнтів електронних банківських послугИнструменты обеспечения потребительской лояльности в условиях трансформации поведения розничных клиентов электронных банковских услугInstruments for ensuring consumer loyalty in the behavior transformation conditions of electronic banking services retail clientsArticle