Шевченко, Анастасія Олександрівна2019-05-042019-05-042016Шевченко, Анастасія Олександрівна. Розробка ринкових стратегій українського промислового підприємства при виході на зовнішні ринки : дипломна робота спеціаліста / А. О. Шевченко; наук. кер. О. Є. Мазур; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ, Каф. економіки та управління. – Одеса, 2016. – 146 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/23904Актуальність теми полягає в тому, що сьогодні загальновизнаним є положення про те, що в умовах розвинутого ринку розробка і застосування стратегії підприємства – одна з найважливіших функцій керівників підприємств вищої ланки. Швидкі зміни в технологіях, економічна невизначеність і високий рівень конкуренції створюють умови для того, щоб організація постійно аналізувала своє поточне становище і на основі цього аналізу розробляла і впроваджувала в життя різні стратегії, що мають на меті забезпечення успішної діяльності підприємства на внутрішньому і зовнішніх ринках.uk7.03060104 менеджментекономічна ситуаціятенденції розвиткувиноробна галузькоблевоуправлінський аналізфінансова звітністькороткострокова платоспроможністьліквідністьпатРозробка ринкових стратегій українського промислового підприємства при виході на зовнішні ринкиDevelopment of Ukrainian market strategies of the industrial companies while its entering to the foreign marketsDiplomas