Корпусова, Марія СергіївнаKorpusova, Mariia S.Корпусова, Мария СергеевнаКучма, Гліб2021-03-192021-03-192020Філологічні студіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30530Статтю присвячено презентації авторського Telegram-каналу «Краватка&Перо» як способу реалізації письменницького бренду. окреслено специфіку віртуального дискурсу та комунікативної взаємодії в соціальних мережах, схарактеризовано особливості Telegram як соціальної мережі й проаналізовано презентацію письменниками своїх здобутків і міркувань у соціальних мережах. Об’єктом аналізу слугував вербальний контент Telegram-каналу «Краватка&Перо» в аспекті просування інтелектуального бренду письменника.ukсоціальна мережаTelegram-каналвербальний контентінтелектуальний іміджбренд письменникаПерсональний імідж письменника: презентація в Telegram-каналіArticle