Савкова, Лідія СеменівнаСавкова, Лидия СеменовнаSavkova, Lidiia S.2019-10-242019-10-242014Савкова Л. С., Перші наукові роботи з зарубіжної літератури: метод. реком. до написання курсових та дипломних робіт: для студ. фак. романо-герман. філології напряму підготовки «Філологія», спеціальностей 7.02030302; 8.02030302 «Мова і література (англійська, німецька, французька, іспансь- ка)»/ Л. С. Савкова; Одеськ. нац. ун-т імені І. І. Мечнико- ва. Фак. романо-герм. філології. Каф. заруб. літ. — Одеса, 2014. — 48 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25704Дані методичні рекомендації адресовані студентам факультету романо-германської філології, які виконують курсові та дипломні роботи з зарубіжної літератури. Згідно з «Положенням про організацію навчального процесу у вищих навчальних закладах», курсові та дипломні роботи є формою індивідуальних завдань, що виконуються студентами на різних етапах навчання у ВНЗ. Курсові роботи з зарубіжної літератури передбачені навчальним планом за напрямом підготовки «Філологія» для всіх студентів факультету РГФ ІІ курсу денної форми та ІІІ курсу заочної форми навчання. Вони пропонуються з метою закріплення, поглиблення й узагальнення знань, одержаних студентами під час навчання на молодших курсах. Дипломні роботи з зарубіжної літератури пишуть, за власним вибором, студенти IV–V курсів денної та V–VІ курсів заочної форми навчання, що стають фуркантами кафедри, для отримання відповідного освітньо-кваліфікаційного рівня: бакалавра за напрямом «Філологія» та спеціаліста або магістра за спеціальністю «Мова і література (англійська, німецька, французька, іспанська)». Дипломні роботи — це випускні фахові роботи, що передбачають систематизацію та розширення теоретичних і практичних знань зі спеціальності, застосування їх при вирішенні конкретних наукових завдань, розвиток навичок самостійної роботи. Вимоги до написання наукових робіт студентами випускних курсів є однаковими для дипломних робіт бакалавра, спеціаліста та магістра. Основна різниця між ними полягає у рівні теоретичності та складності теми, ступеню глибини опрацювання студентом наукової проблематики та самостійності як в опануванні теоретичних джерел, так і в проведенні власного дослідження. Чим вищим є освітньо-кваліфікаційний рівень, тим вагомішими мають бути особистий внесок студента-випускника у розв’язання наукової проблеми, теоретична та практична цінність його роботи.ukвибір теми курсової роботиорганізація літературознавчого дослідженняструктура та оформлення студентської наукової роботивибір теми дипломної роботиПерші наукові роботи з зарубіжної літературиLearning Object