Фантаз-Бойко, Олександра Ігорівна2024-11-152024-11-152024Фантаз-Бойко, О. І. Особливості переживання кризових ситуацій у дітей молодшого шкільного віку = Peculiarities of experiencing crisis situations in children of primary school age : кваліфікаційна робота бакалавра / О. І. Фантаз-Бойко. – Одеса, 2024. – 72 c.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40016У складних умовах змін та розвитку українського суспільства перед психологічною наукою, як у суто науковому, так і в практичному плані, постають першочерговими задачі збереження психічного здоров’я населення, вирішення яких повинно починатися із збереження психічного здоров’я дітей, особливо дітей шкільного віку.Особливої актуальності набуває питання особистісного становлення й майбутнього розвитку громадянина. Така переорієнтація обумовила зміну парадигми навчально-виховного процесу сучасної школи, спричинила поступовий перехід до гуманістичної суб’єкт-суб’єктної розвиваючої взаємодії. У цих умовах зростає необхідність глибокого знання внутрішнього потенціалу учня, його вікових особливостей розвитку.uk053 психологіябакалаврдітимолодші школярікризові ситуаціїособливості переживаннярозвиток дитинивікова специфікаОсобливості переживання кризових ситуацій у дітей молодшого шкільного вікуPeculiarities of experiencing crisis situations in children of primary school ageDiplomas