Буковський, Євген Сергійович2025-04-232025-04-232024Буковський, Є. С. Вплив штучного інтелекту та цифровий маркетинг стратегії бізнесу = The Impact of Artificial Intelligence and Digital Marketing in Business Strategy : кваліфікаційна робота магістра / Є. С. Буковський. – Одеса, 2024. – 65 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41099Наразі, використання штучного інтелекту та цифрового маркетингу в бізнес-середовищі стало локомотивом, який змінює спосіб взаємодії компаній зі споживачами та розробку стратегій. Підприємства прагнуть залишатися конкурентоспроможними у все більш цифровому світі, тому використання технологій штучного інтелекту стає пріоритетним завданням. Штучний інтелект дозволяє організаціям ефективно обробляти величезні обсяги даних і знаходити важкодоступну інформацію, які допомагають у прийнятті рішень та оптимізації маркетингу. Значення штучного інтелекту та цифрового маркетингу не обмежується лише залученням клієнтів, а й підвищенням операційної ефективності завдяки автоматизації процесів.uk073 менеджментмагістрцифрові технологіїбізнесцифровий маркетингштучний інтелектпідприємствоуправлінські рішенняВплив штучного інтелекту та цифровий маркетинг стратегії бізнесуThe Impact of Artificial Intelligence and Digital Marketing in Business StrategyDiplomas