Мазур, Олена ЄвгеніївнаMazur, Olena Ye.Мазур, Елена Евгеньевна2015-05-212015-05-212011Матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 31 березня - 1 квітня 2011 р.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/6534Матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 31 березня - 1 квітня 2011 р. / уклад.: С. Г. Васильєв ; ОНУ ім. І.І. Мечникова . – Одеса : Букаєв В.В., 2011.Як відомо, концепція життєвого циклу товару (ЖЦТ) застосовується для об'єктів різного рівня узагальнення: товару як категорії чи ідеї, що формує суть певного ринку (автомобіль, холодильник, зубна паста як такі); певної - модифікації товару (спортивні автомобілі, холодильники без потреби розморожування, вибілюючі зубні пасти); конкретної марки товару (автомобіль «Таврія», холодильник «Норд», зубна паста «Прополіс»).ukтоварціноутвореннятоварна маркаЦіноутворення залежно від стадій життєвого циклу товарної маркиArticle