Фітісова, Світлана Валеріївна2024-06-112024-06-112023Фітісова, С. В. Сугестійна специфіка фразем у засобах масової інформації = Suggestive specificity of phrasemes in mass media : кваліфкаційна робота магістра / С. В. Фітісова. – Одеса, 2023. – 54 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38396Сучасні засоби масової інформації досить продуктивно використовують усі мовні ресурси для впливу на свідомість та підсвідомість читачів, що зумовлює ретельний вибір мовних засобів, якими користуються журналісти. Актуальність представленої кваліфікаційної роботи зумовлена нагальною потребою вивчення та аналізу впливових особливостей, а саме прогнозованого конструювання медіаповідомлення, яке у своєму складі містить фраземи. Адже в умовах динамічного розвитку ЗМІ роль медійних фразеологізмів значно зросла, а фразеологічний ресурс слугує не тільки засобом лаконічного чи образного вираження думки автора, а й відображає актуальні соціальні, політичні, культурні та ін. процеси сучасності. У зв’язку з цим, фразеологізми не тільки привертають увагу, надають національного колориту та певної новизни, а й емоційно впливають на реципієнтів.uk035 філологія035.01 українська мова та літературафраземисугестійна специфіказасоби масової інформаціїмасмедійний дискурсСугестійна специфіка фразем у засобах масової інформаціїSuggestive specificity of phrasemes in mass mediaDiplomas