Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.Чайковська, Марина ПетрівнаЧайковская, Марина ПетровнаChaikovska, Maryna P.Робул, Юрій ВолодимировичРобул, Юрий ВладимировичRobul, Yuriy V.2021-01-062021-01-062020Методичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг програмних продуктів» : для студ. ден. (заоч.) від-ня ФМФІТ. Галузь знань: 12 «Інформаційні технології». Рівень вищої освіти: другий (магістерський) / [укладачі: О. В. Садченко, М. П. Чайковська, Ю. В. Робул] ; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. Одеса, 2020. 31 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30028Навчальна програма дисципліни «Маркетинг програмних продуктів» складена відповідно до освітньо-професійної/освітньо- наукової програми підготовки магістрів спеціальності 126 «Інформаційні системи та технології». Предметом вивчення навчальної дисципліни є особливості та інструменти маркетингу програмних продуктів та можливості їх використання для досягнення загальних та специфічних цілей маркетингової діяльності ІТ-організації. Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів: 1. Маркетинг інформаційних продуктів у загальній концепції маркетингу. 2. Інструменти та тактики управління інформаційним маркетингом. Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг програмних продуктів» є: формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо сучасних моделей, методологій, інструментів управління маркетингом програмних продуктів в динамічному інформаційному середовищі.ukжиттєвий циклінформаційні системиінформаційні продукти та послугиінформаційні технологіїкорпоративна інформаційна системамаркетингові інформаційні системимобільний пристроймаркетингові управлінські рішенняобчислювальна технікапрограмне забезпеченняперсональний комп’ютерпрограмні продуктиМетодичні рекомендації до вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг програмних продуктів»Learning Object