Ломачинська, Ірина АнатоліївнаЛомачинская, Ирина АнатольевнаLomachynska, Iryna A.Гриценко, С. М.2020-09-052020-09-052019Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти : монографія. – Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28543У структурі світового готельного бізнесу виділяють два основні сегменти: незалежні підприємства та операційні ланцюги (мережі). Готельні мережі або «готельні ланцюги» – «форма об’єднання готельних підприємств з метою забезпечення економічної ефективності діяльності та конкурентноздатності на ринку послуг за рахунок високої якості обслуговування (на основі розробки та дотримання власного стандарту якості)» [1, с. 260]. Готельні мережі набули важливого значення в розвитку сучасного готельного бізнесу та являють собою найбільш поширену форму управління готелями у світі. Вони дозволяють просувати на світовий туристичний ринок високі стандарти обслуговування, сприяють підтримці готельного бізнесу в цілому.ukбізнес-модельекспансіяготельна мережаБізнес-моделі експансії міжнародних готельних мереж та їх розвиток в умовах цифровізаціїArticle