Гуржий, Катерина Сергіївна2018-05-292018-05-292017Гуржий, К. С. Оцінка впливу маркетингових заходів на фінансову діяльність підприємства = Assessment of the impact marketing events on the financial activities of the company : дипломна робота бакалавра / К. С. Гуржий; наук. кер. М. А. Дем'янчук; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ННІІСТ, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин. – Одеса, 2017. – 94 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/16233В умовах постійної зміни потреб споживача, технологій та конкурентного середовища підприємство зацікавлено в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. У сучасних умовах важливо зрозуміти саму концепцію методичного підходу до створення маркетингової стратегії підприємства, що повинно виявлятися в погляді з майбутнього на сьогоднішні ресурси підприємства, а не в екстраполяції його поточного стану та внутрішніх обмежень на наступний період. Сучасне становлення ринкових відносин в Україні вимагає більш широкого застосування маркетингу в різних областях людської діяльності. Однак його практичне використання пов'язане з наявністю ряду проблем, обумовлених в більшості випадків, нерозумінням сутності і можливостей маркетингу. Маркетингове середовище підприємства розкриває основні чинники мікро- і макросередовища маркетингу підприємства, які впливають на вироблення і реалізацію маркетингових рішень, концепція яких полягає в орієнтації будь-якої діяльності на споживачаuk6.030508 Фінанси і кредитсутьзначеннямаркетингхарактеристикаплануванняОцінка впливу маркетингових заходів на фінансову діяльність підприємстваAssessment of the impact marketing events on the financial activities of the companyDiplomas