Кузнєцова, Зоя ВікторівнаКузнецова, Зоя ВикторовнаKuznietsova, Zoia V.2021-01-112021-01-112003Кузнєцова З. В. Управління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспект : дис. … канд. юрид.. наук: спец. 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право. / З. В. Кузнєцова – Одеса, 2003. – 192 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30069Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук за спеціальністю 12.00.07 – теорія управління; адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право. Національний університет внутрішніх справ, Харків, 2003. Дисертацію присвячено аналізу організаційно-правових основ управління у сфері рекламної діяльності. В роботі охарактеризовано рекламу і рекламну діяльність як об’єкт управління, визначено сутність та систему державного управління у сфері рекламної діяльності, проаналізовано правові засади управління в цій сфері. Здійснено також аналіз методів управління у сфері рекламної діяльності, механізму контролю у цій сфері. Розглянуто особливості адміністративної відповідальності за порушення загальнообов’язкових правил рекламної діяльності та заходів їх припинення. Сформулювати конкретні пропозиції та рекомендації щодо удосконалення організаційно-правових засад управління у сфері рекламної діяльності.ukуправліннярекламарекламна діяльністьрегулюваннязагальнообов’язкові правиланедобросовісна рекламаконтрольадміністративний примусадміністративна відповідальністьУправління у сфері рекламної діяльності: організаційно-правовий аспектThesis