Горбань, Виктория ВладимировнаГорбань, Вікторія ВолодимирівнаGorban’, V. V.2016-11-182016-11-182015Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/8877Статья посвящена особенностям лингвокреативной деятельности в реклам- ной коммуникации. Рассмотрены формальные и смысловые сети ассоциаций, которые преобразуются в коммуникативно-направленные действия.Статтю присвячено особливостям лінгвокреативної діяльності в рекламній комунікації. Розглянуто формальні та смислові мережі асоціацій, які перетворюються на комунікативно-спрямовані дії.The article deals with the peculiarities of linguistic creativity in advertising communication. There is considered formal and semantic network of associations, which in turn directed to communicative action.ruлингвокреативностьрекламная коммуникацияинтенциональностьадресантадресатформасодержаниелінгвокреативністьрекламна комунікаціяінтенціональністьзмістlinguistic creativityadvertising communicationintentionalitysenderaddresseeformcontentКоммуникативные намерения и лингвокреативностьКомунікативні наміри та лінгвокреативністьCommunicative intentions and lingual creativityArticle