Корицька, Ангеліна Володимирівна2021-07-262021-07-262020Корицька, А. В. Філософські підстави інклюзії та інклюзивної освіти : дипломна робота бакалавра / А. В. Корицька. – Одеса, 2020. – 82 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31427Актуальність дослідження обумовлена тим, що на рубежі XX-XXI ст. державами й урядами більшістю найрозвиненіших країн світу концепція інклюзивної освіти була названа одним з пріоритетних напрямів удосконалення світової освітньої системи і політики, покликаної сприяти ефективному просуванню антидискримінаційних заходів, підвищенню якості освіти для всіх дітей відповідно до широкого кола їх освітніх потреб в загальноосвітніх школах, включаючи мігрантів, дітей різного соціального статусу, обдарованих дітей та дітей з обмеженими можливостями здоров'я, що, в першу чергу, представляє особливий інтерес для даного дослідження.uk033 філософіяінклюзіяінклюзивна освітаФілософські підстави інклюзії та інклюзивної освітиThe philosophical basis of the inclusion and inclusive educationDiplomas