Хобта, Олена ІгорівнаХобта, Елена ИгоревнаKhobta, Olena I.2019-04-252019-04-252018Діалог: медіа-студії : зб. наук. працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/23831У науковому дослідженні аналізується жанрологія дитячого контенту відеохостингу YouTube. Об’єктом аналізу були обрані три найпопулярніші українські дитячі канали мережі YouTube, визначені за кількістю підписників (більше п’яти мільйонів) та переглядів (більше шести мільярдів): Kids Diana Shou нараховує 14 мільйонів підписників (14 994 933) і має чотири мільярди (4 550 937 189) переглядів; Miss Katy з одинадцятимільйонною аудиторією (11 453 739) підписників і шести мільярдами переглядів (6 3123 608 820); Mister Max, що має десять мільйонів підписників (10 279 798), але залишається лідером за кількістю переглядів – шість мільярдів (6 470 030 886). Актуальність наукової проблеми зумовлена відсутністю в Україні комплексного дослідження феномену дитячого контенту YouTube, жанрології відеоматеріалів, упливу на дитячу аудиторію. У результаті проведеного дослідження були проаналізовані жанри дитячого контенту відеохостингу YouTube: челендж, «розпаковка іграшок», летсплей, влог, історія; досліджено основні типоформуючі ознаки; окреслено сутність феномену дитячого відеоблогінгу.В научном исследовании анализируется жанрология детского контента видеохостинга YouTube. Объектом анализа были выбраны три самые популярные украинские детские каналы сети YouTube, определены по количеству подписчиков (более пяти миллионов) и просмотров (более шести миллиардов): Kids Diana Shou насчитывает 14000000 подписчиков (14994933) и имеет четыре миллиарда (4550937189) просмотров; Miss Katy с одиннадцатимиллионной аудиторией (11453739) подписчиков и шестью миллиардами просмотров (6 3123 608 820); Mister Max, имеющий десять миллионов подписчиков (10279798), остается лидером по количеству просмотров – шесть миллиардов (6470030886). Актуальность научной проблемы обусловлена отсутствием в Украине комплексного исследования феномена детского контента YouTube, жанрологии видеоматериалов, влияния на детскую аудиторию. В результате проведенного исследования были проанализированы жанры детского контента видеохостинга YouTube: челлендж, «распаковка игрушек», летсплей, влоги, история; исследованы основные типоформирующие признаки; очерчена сущность феномена детского видеоблогингаThe research studies the genre of children’s content for YouTube video hosting. Three of the most popular Ukrainian children’s channels on the YouTube network were selected as the subject of analysis, determined by the number of subscribers (more than five million) and views (more than six billion): Kids Diana Shou has 14 million subscribers (14 994 933) and has four billion (4 550 937 189) views; Miss Katy with 11 million (11 453 739) subscribers and six billion views (6 3123 608 820); Mister Max, with ten million subscribers (10,279,798), but remains the leader in the number of views – six billion (6,470,030,886). The urgency of the scientific problem is due to the absence in Ukraine of a comprehensive study of the phenomenon of children’s YouTube content, the genre of video materials, the impact on the children’s audience.ukYouTubeжанрблог,контентдитинакомерціалізаціявідеомедіаребеноккоммерциализациявидеомедиаgenreblogcontentchildcommercializationvideomediaКонтент дитячого блогінгу України відеохостингу YouTube: особливості жанрологіїКонтент детского блоггинга Украины видеохостинга YouTube: особенности жанрологииContent of children’s bloging of Ukraine video hosting YouTube: peculiarities of genrologyArticle