Узун, Тетяна Миколаївна2025-02-242025-02-242024Узун, Т. М. Використання цифрових інструментів на уроках біології та екології у старшій школі = The use of digital tools in upper secondary school biology and ecology lessons : кваліфікаційна робота магістра / Т. М. Узун. – Одеса, 2024. – 83 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40656У дослідженні розглянуто сучасні методики викладання біології з акцентом на компетентнісний підхід у навчанні. Особливу увагу приділено розробці методичних засад викладання теми "Обмін речовин і перетворення енергії" у 10 класі. Проведено аналіз змісту підручників, запропоновано алгоритм побудови сучасного уроку та розроблено серію уроків з теми.Розроблена методика була апробована шляхом експериментальної роботи у навчальному процесі. Проаналізовано ефективність викладання теми на основі впроваджених методів та визначено їх вплив на рівень засвоєння матеріалу учнями.The study examines modern methods of teaching biology with an emphasis on a competency-based approach. Special attention is given to the methodological principles of teaching the topic "Metabolism and Energy Transformation" in the 10th grade. The content of biology textbooks was analysed, a modern lesson construction algorithm was proposed, and a series of lessons on the topic was developed. The developed methodology was tested through experimental work in the educational process. The effectiveness of teaching the topic was analysed based on the implemented methods, and their impact on students' learning outcomes was assesseduk014 середня освітасередня освіта біологія та здоров'я людинимагістрвикладання біологіїобмін речовинкомпетентнісний підхідметодика навчанняучніуроки біологіїteaching biologymetabolismcompetency-based approachteaching methodologylearning efficiencystudentsbiological lessonsВикористання цифрових інструментів на уроках біології та екології у старшій школіThe use of digital tools in upper secondary school biology and ecology lessonsDiplomas