Поживатенко, Анастасія Євгеніївна2019-10-102019-10-102018Поживатенко, А. Є.. Пізнавальні проблемні ситуації і парадокси в філософії для дітей : дипломна робота магістра / А. Є. Поживатенко. – Одесса, 2018. – 65 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25594Мета дослідження: дати характеристику та виявити основні аспекти дитячої філософії. Для досягнення даної мети потрібно вирішити наступні завдання: 1. Показати цінність дитячого філосовствування, як першого метафізичного досвіду; 2. Розкрити можливість впливу на дитяче сприйняття з допомогою сократичного діалогу; 3. Показати цінність сократичного діалогу; 4. Дати характеристику парадоксам та проблемним ситуаціям та розглянути іхній вплив на дитяче святосприйняття; 5. Дати теоретичне обгрунтування необхідності використання проблемних ситуацій та парадоксів у філософії для дітей. Об'єкт дослідження: дитяча філософія, як характеристика дитячого мислення Предмет дослідження: способи формування та реалізації дитячої філософії, методи впливу на розвиток дитячого світогляду. Методи дослідження: у дослідженні, здебільшого, застосовується метод порівняльного аналізу педагогічних і психологічних досліджень щодо проблеми дитячої філософії.uk033 філософіядитяча філософіямовамисленняПізнавальні проблемні ситуації і парадокси в філософії для дітейCognitive problem situations and paradoxes in philosophy for childrenDiplomas