Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаVieilandie, Liliia V.-V.Мазуренко, К. О.2023-08-092023-08-092021Розвиток освіти і науки: проблеми, теорія, досвід і перспективи : матеріали ІІ заоч. Всеукр. наук-практ. конф. (20 трав. 2021 р.). Електронне видання / за ред. В. Ф. Русакова, І. М. Зарішняк. – Вінниця : ДонНУ імені Василя Стуса, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35781Одним з основних напрямів розвитку сучасної системи вищої освіти є створення оптимальних умов для ефективної підготовки висококваліфікованих фахівців, здатних вирішувати складні завдання професійної діяльності й особистісного саморозвитку. Досліджуючи соціально-професійну адаптацію студентів у ЗВО, ми приділяємо особливу увагу формуванню їхньої фахової ідентичності як одному з найбільш значущих чинників становлення професіоналізму та конкурентоспроможності майбутніх спеціалістів. Актуальність вивчення цього феномену зумовлена практичною значущістю подальшого вдосконалення професійної підготовки фахівців.ukпрофесійна ідентичністьЗВОпрофесійна підготовкаФормування професійної ідентичності у процесі професійної підготовки у ЗВОArticle