Cорокова, Тетяна Євгенівна2022-06-142022-06-142020Сорокова, Т. Є. Дослідження факторів ухвалення рішення про ціну нового товару = Research on factors of decision-making about the price for the new product : дипломна робота магістра / Т. Є. Сорокова. – Одеса, 2020. – 84 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33074У сучасний період, в умовах ринкового механізму регулювання економіки об'єктивно складаються умови, що ведуть до ускладнення завдань прийняття управлінських рішень. Розширюються масштаби і різноманітність економічних і соціальних процесів, більш складними і розгалуженими стають фінансові, організаційні, технічні і соціальні зв'язки. Ускладнення об'єктів управління і підвищення складності вирішуваних завдань пред'являють підвищені вимоги до якості управлінських рішень і до оперативності їх прийняття і реалізації, а в особливості цінових рішень щодо нових товарів та послуг.uk073 менеджменттоварцінаринок морозиваціноутворенняДослідження факторів ухвалення рішення про ціну нового товаруResearch on factors of decision-making about the price for the new productDiplomas