Chaikovska, Maryna P.Чайковська, Марина ПетрівнаShkeda, Oleksandr O.Шкеда, Олександр Олександрович2023-05-102023-05-102022Shkeda O. Dilts’ pyramid as a tool of influencer marketing / O. Shkeda // Матеріали 77-ї наук. конф. проф.-викл. складу і наук. працівників економ.-прав. ф-ту Одес. нац. ун-ту ім. І. І. Мечникова (Одеса, 23–25 листоп. 2022 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: А. Л. Святошнюк, Т. В. Степанова та ін. – Одеса : Олді+, 2022. – С. 197–201.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35065The existence of a brand in the digital world and the metaverse has implications. Marketing communications are integrated into the everyday life of consumers due to the abundance of communication channels and sources of information. This is the reason for the transformation of marketing communications, as a result of which they are increasingly acquiring the characteristics of public relations.eninfluencer marketingmarketing communicationsDilts’ pyramidDilts’ pyramid as a tool of influencer marketingArticle