Сорокова, Т. Є.Орлова, Наталія ВолодимирівнаОрлова, Наталья ВладимировнаOrlova, Nataliya V.2020-07-302020-07-302020Треті економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, присвяч. 155-річчю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 15 травня 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28362Визначення вартості для нового продукту – важливий етап, що впливає на успіх продукту на ринку. Від початкової ціни товару залежить рівень прибутку з продажів, перше сприйняття продукту цільовою аудиторією, можливості по збільшенню прибутку в довгостроковому періоді, а також загальна конкурентоспроможність продукту.ukновий продуктціноутворенняконкурентоспроможністьОсобливості аналізу ціноутворюючих факторів на новий товарArticle