Кіреєва, Зоя ОлександрівнаKireieva, Zoia O.2018-07-232018-07-231999Вісник Одеського державного університетуhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/18062В статті простежен процес формування уявлень та понять про час у індивідів з інтелектуальною нормою на різних етапах онтогенетичного розвитку та у олігофренів в віці 7— 18 років. Головним фактором, в цьому процесі виступає індивідуальний досвід, заснований на власному переживанні спливання часу, яке забеспечується ходою власного годинника індивида. В зв’язку з тим, що у олігофренів відсутня стабільність власної одиниці часу, то у розумово відсталих суб’єктів виникають труднощі в засвоєнні понять про час, які на понятійному рівні не досягають в їх свідомості абстрактного відображенняukіндивідолігофренінтелектуальна нормаонтогеничний розвитокРозвиток уявлень про час в свідомості індивідівArticle