Івашко, Лариса МихайлівнаИвашко, Лариса МихайловнаIvashko, Larysa M.2019-11-222019-11-222019Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26229У сьогоднішньому ринковому середовищі компанії більше, ніж будь-коли раніше, вимагають чітких стратегій діяльності, що виділяють конкурентні переваги, які будуть затребувані ринком, і описують механізми досягнення таких переваг. У процесі розвитку теорії стратегії різні дослідники пропонували різні підходи до побудови моделі стратегічного управління.ukматематичний методстратегіяпідприємствоЗастосування математичних методів та моделей для формування стратегії підприємстваArticle