Лимаренко, Олена АнатоліївнаБатуринська, Н. В.Лымаренко, Елена АнатольевнаLymarenko, Olena A.2020-06-302020-06-302020Сучасні студії з романської і германської філології: матеріали Міжнар. наук.-практич. конф. (Одеса, 15 трав. 2020 р.). – Одеса: КП ОМД, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28255Реклама – це один з основних засобів привернути увагу споживача до продукта. Методи, за допомогою яких споживача переконують у важливості придбання продукту чи послуги, постійно змінюються та оновлюються, тому що реклама явище «динамічне», яке дуже швидко застаріває та стає неефективним (Макєдонова, 2017). Зараз наше життя вже складно уявити без реклами. Такі засоби мас-медіа, як агітація, пропаганда та зв'язки з громадськістю є невід'ємними складовими цього комунікативного процесу. Безумовно, реклама впливає на людину та її поведінку. Дослідники реклами вважають, що «сучасна реклама стала своєрідним літературним жанром, тільки більш стислим й існуючим у формі не слів, а образів глядачів, що претендує на роль рушійної сили культурного прогресу» (Грошев, 2000).ukрекламакомунікативний аспектінтернетФункції інтернет-реклами у комунікативному аспектіArticle