Ломачинська, Ірина АнатоліївнаLomachynska, Iryna A.Войцеховська, А. О.2024-01-262024-01-262023Матеріали 78-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (22–24 листопада 2023 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37334Цифрова трансформація нашого світу та неминуча взаємодія між людьми, цифровими технологіями та фізичними активами створюють швидко змінюване і складне середовище, що вимагає від організацій більшої гнучкості, кращої пристосованості та готовності прийняти нові способи роботи. Бізнес приходить до  усвідомлення необхідності змін, щоб успішно працювати у цифрову епоху. У період глобальної цифровізації інформаційно-комунікаційні технології  – це  один із найважливіших аспектів існування для бізнесу, який робить його більш ефективним, дозволяє оперативно реагувати як на зовнішнє середовище, що швидко змінюється, так і на потреби клієнтівukштучний інтелектбізнес-моделіцифрова трансформаціяВплив штучного інтелекту на формування сучасних бізнес-моделейArticle