Степанов, Євгеній МиколайовичСтепанов, Евгений НиколаевичStepanov, Yevhenii M.2011-08-292011-08-292001Записки з українського мовознавства = Opera in linguistica ukrainianahttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1984Вивчення мови реклами — новий напрямок українського мовознавства. Особливістю вивчення цього об’єкта є те, що воно розпочинається відразу на етапі переходу рекламної діяльності від сигніфікації до гіперсигніфікації, коли в рекламі відбувається заміна знаків і рекламно-знакового стилю на їх речові обриси, які з’являються в оточенні відповідного квазіоб’єктивного реквізиту [2: 58]. Базою для формування україномовної реклами є мова реклами тих країн, для яких сама реклама товарів і послуг уже має певні багаторічні і навіть вікові традиціїukрекламамовна ситуаціяОдесабаза формуванняУкраїнська реклама у мовній ситуації міста ОдесаOther