Опря, Ольга Іванівна2024-09-182024-09-182024Опря, О. І. Концепція бренд-менеджменту: світовий та український досвід = The concept of brand management: global and Ukrainian experience : кваліфікаційна робота бакалавра / О. І. Опря. – Одеса, 2024. – 70 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39203Умови жорсткої конкуренції змушують підприємців розробляти, освоювати і застосовувати різноманітні інструменти, що дозволяють отримати шанс в боротьбі за споживача. Процес впровадження бренд-менеджменту в управлінську діяльність вітчизняних підприємств з урахуванням того, що в сучасному конкурентному середовищі триває боротьба брендів, а не товарів, за їхнє місце у свідомості споживачів, відбувається доволі повільно. Така діяльність вимагає певних навичок, і, перш за все, вивчення прогресивного досвіду зарубіжних компаній, чиї торгові марки є запорукою успіху на ринку.uk073 менеджментбакалаврбренд-менеджментконцепціядосвідсвітовий ринокукраїнський ринокКонцепція бренд-менеджменту: світовий та український досвідThe concept of brand management: global and Ukrainian experienceDiplomas