Селезньова, Ольга ОлександрівнаСелезнева, Ольга АлександровнаSeleznova, Olha O.2020-05-052020-05-052020Селезньова О.О. Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Міжнародний маркетинг» : метод. реком. / уклад О. О. Селезньова. – Херсон : «ОЛДІ-ПЛЮС», 2020. – 28 сhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27927В методичних вказівках до практичних занять з дисципліни «Міжнародний маркетинг» для студентів спеціальності 073 – «Менеджмент», спеціалізації «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» галузі знань 07 «Управління і адміністрування» освітнього ступеня «Магістр» з метою повного представлення курсу наводяться: загальні відомості; система контролю знань; тематичний план навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг»; зміст тем, плани семінарських і практичних занять, завдання для самостійної роботи студентів; питання до контролю знань; список навчально-методичних матеріалів, джерела та література. Мета вивчення курсу – оволодіння практичними навичками та ознайомлення з теоретичними підходами щодо управління маркетинговою діяльністю у міжнародному середовищі. Завдання курсу – вивчення особливостей світового ринку, охнайомлення зі специфікою поведінки компаній при виході на зарубіжні ринки, вивчення особливостей проведення маркетингових досліджень на міжнародному ринку, розробки продуктової стратегії, стратегій ціноутворення, розповсюдження та просування експортних товарів.ukуправліннямаркетингова діяльністьміжнародне середовищесвітовий ринокміжнародний маркетингцінові стратегіїекспортні цінизовнішній ринокМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Міжнародний маркетинг»Learning Object