Зуб, Антоніна Олександрівна2021-04-082021-04-082019Зуб, А. О. Вербальні маркери неправди в дискурсі ЗМІ: розпізнавання реципієнтами (експериментальне дослідження) = Verbal markers of lies in media discourse: recognition by resipients (experimental research) : дипломна робота магістра / А. О. Зуб. – Одеса, 2019. – 85 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/30760Актуальність. У наш час засоби масової інформації знаходяться на стадії активного розвитку і змін. Поняття журналістики сьогодні охоплює і позначає значно більше, ніж в часи її зародження і виникнення. З’явившись як спосіб технічної фіксації та тиражування інформації, вона перетворилася на потужний засіб впливу на масову свідомість. Трансформації, які відбулися на початку третього тисячоліття із поширенням і відкритого доступу до мережі Інтернет, мобільних гаджетів – суттєво вплинули не лише на технологічний розвиток, але і на форми та засоби ЗМІ, які потребують ґрунтовного дослідження. Це призвело до того, що більшість друкованих ЗМІ за останні десять років значно скоротили тираж, або і зовсім припинили видавати друковані версії новин.uk035.10 прикладна лінгвістикамедіалінгвістикаЗМІдискурс«фейкова» інформаціяконцепт «правда»концепт «неправда»Вербальні маркери неправди в дискурсі ЗМІ: розпізнавання реципієнтами (експериментальне дослідження)Verbal markers of lies in media discourse: recognition by recipients (experimental research)Diplomas