Глазунова, М. А.Меєрович, М. Й.Шрагіна, Лариса ІсаківнаШрагина, Лариса ИсааковнаShragina, Larisa I.2015-06-302015-06-302002Теоретико–методологічні проблеми генетичної психологіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7025Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології. - Том ІІ.: Київ, 2002.Якщо метою системи освіти є розвиток особистості, то виникає питання: "Якими повинні бути зміст і методологія освіти, щоб дитина плідно розвивалася?». У пошуках технологій, що дозволяють вирішити цю проблему, педагоги все частіше звертаються до теорії вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ).ukтеорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ)природознавствоінтегрований курсПсихологічні результати застосування методології ТРВЗ в інтегрованому курсі природознавстваArticle