Петров, Євгеній Ігорович2020-09-212020-09-212020Петров, Є. І. Бренд як феномен сучасної культури : дипломна робота бакалавра / Є. І. Петров. – Одеса, 2020. – 45 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28702Мета дослідження: розглянути бренд як прояв сучасної культури. Для досягнення даної мети необхідно виконати наступні задачі: - дати визначення бренду; - проаналізувати міфосимволічну природу бренду; - розглянути структуру і функції бренду як соціокультурного явища; - вивчити еволюцію маркетингу і динаміку брендингу; - дослідити брендинг як систему соціально-культурних практик.uk034 Культурологіябрендфеноменсучасна культураБренд як феномен сучасної культуриBrand as a phenomenon of modern cultureDiplomas