Лакомська, Інна ВалеріївнаLakomska, Inna V.2025-01-062025-01-062020Лакомська І. В. Паремії в медійних заголовках: способи авторських видозмін в аспекті впливу на читача / І. В. Лакомська // Одеська лінгвістична школа: кола реконструкцій : кол. монографія // За заг. ред. д-ра філол. наук, проф. Т. Ю. Ковалевської. – Одеса : ПолиПринт, 2020. – С. 440–448.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40360У статті розглядається використання прислів'їв у газетних заголовках, що вживаються в різних авторських трансформаціях, здатних активно привертати увагу читача. Серед типів структурного перетворення прислів'їв виділено такі: субституція (заміна), усічення (скорочення), розширення, контамінація і комбіновані зміни компонентів. З'ясовано, що використання паремій у видозміненій формі покращує сприйняття інформації і суттєво впливає на читача.The article examines the use of proverbs in newspaper headlines in the transformed version of the author’s technique that is able to attract actively the attention of the reader. Substitution (replacement), truncation (reduction), expansion, contamination and combined component changes of proverbs are selected among the types of structural transformation. It is studied that the use of these types of headlines transformations proverbs improves information perception, interests and serves as an active way to influence the reader.ukгазетний заголовокпареміїтрансформація прислів’їв та приказоквпливnewspaper headlineproverbstransformation of proverbs and sayingsinfluenceПаремії в медійних заголовках: способи авторських видозмін в аспекті впливу на читачаProverbs in media titles: ways of author's variations in the aspect of influence on the readerArticle811.161.2’373.7