Борщ, Вікторія ІгорівнаБорщ, Виктория ИгоревнаBorshch, Viktoriya I.Тімкова, О. С.2020-09-052020-09-052019Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти : монографія. – Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28536Дуже важливе місце на підприємствах готельно-ресторанної діяльності займає питання якості. Без якісного обслуговування готель не здатний досягти своїх головних цілей. Історія розвитку різних готельних корпорацій і мереж, як правило, свідчить про те, що отримання прибутку є результатом надання послуг високої якості. Перед готелем стоїть завдання надання і підтримки якості обслуговування на належному рівні, своєчасного усунення недоліків у наданні послуг, розробки стратегії поліпшення обслуговування.ukуправлінняякістьпослугипідприємствоготельно-ресторанна діяльністьНауково-методичні засади управління якістю послуг на підприємствах готельно-ресторанної діяльностіArticle