Шмагіна, Вероніка ВалеріївнаShmagina, Veronika V.2024-01-122024-01-122023Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practicehttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37104Устатті досліджуються наявність міждисциплінарних технологій теоріїі практики маркетингу та психології управління. Обґрунтовано, що міждисциплінарні технології використовуються у практичній діяльності з використанням міждисциплінарних теоретичних знань на стику наук, які мають точки дотику, та спрямовані на досягнення єдиних стратегічних цілей.Обґрунтовано,що інтеграція теоретичних знань та практичних навичок в рамках маркетингу та психології управління всебічно розкриває сенс одних і тих же понять, методів, інструментарію, та дозволяє створювати сучасні міждисциплінарні маркетингові технології. Доведена наявність міждисциплінарних зв’язків, які ґрунтуються на міждисциплінарному підході та комплексності знань з окремих навчальних дисциплін або елементів дисциплін, та активно використовуються різними науками, які мають єдиний інтерес у декількох напрямах. Такий підхід дозволяє використовувати різні інтегральні теоретичні підходи, та практичні методи у маркетингу та психології управлінні. З’ясовано, що міждисциплінарний зв'язок теорії та практики маркетингу та психології управління формується на підставі традиційних та сучасних концепцій: стратегічного маркетингу, маркетингу, емоційного маркетингу, психології управління, управління взаємодію зі споживачами, просування компанії та ії продукту на споживчі ринки. Обґрунтовано, що в усіх сучасних маркетингових функціях присутні міждисциплінарні зв’язки маркетингу та психології управління. Доведено, що сучасний маркетинг на практиці активно використовує технології засновані на міждисциплінарних зв’язках та міждисциплінарних підходах з маркетингу та психології управління, що знаходить своє відображення у емоційному маркетингу. Розглянуто поняття бізнесових та маркетингових технологій. Запропоновано запровадити поняття міждисциплінарні технології, та маркетингові міждисциплінарні технології, які базуються на міждисциплінарних технологіях, маркетингу та психології управління.The article examines the presence of interdisciplinary technologies in the theory and practice of marketing and management psychology. It is substantiated that interdisciplinary technologies are used in practical activities using interdisciplinary theoretical knowledge at the intersection of sciences that have points of contact and are aimed at achieving common strategic goals. It is substantiated that the integration of theoretical knowledge and practical skills within the framework of marketing and management psychology comprehensively reveals the meaning of the same concepts, methods, tools, and allows to create modern interdisciplinary marketing technologies. The presence of interdisciplinary connections, which are based on an interdisciplinary approach and the complexity of knowledge from individual academic disciplines or elements of disciplines, and are actively used by various sciences that have a common interest in several directions, has been proven. This approach allows you to use various integrative theoretical approaches and practical methods in marketing and management psychology It was found that the interdisciplinary connection between the theory and practice of marketing and management psychology is formed on the basis of management of traditional and modern concepts: strategic marketing, marketing, emotional marketing, management psychology, management of interaction with consumers, branding, marketing - MIX, company promotion and of the product to consumer markets. It is substantiated that in all modern marketing functions there are interdisciplinary connections of marketing and management psychology. It has been proven that modern marketing in practice actively uses technologies based on interdisciplinary connections and interdisciplinary approaches from marketing and management psychology, which is reflected in emotional marketing. The concept of business and marketing technologies is considered. It is proposed to introduce the concept of interdisciplinary technologies and the concept of marketing interdisciplinary technologies, which are based on interdisciplinary technologies, marketing and management psychology.ukміждисциплінарний підхідміждисциплінарний зв'язокміждисциплінарні технологіїміждисциплінарні маркетингові технологіїмаркетингпсихологія управлінняемоційний маркетингемпіричний маркетингбрендмаркетингове управліннябізнес-технологіїмаркетингові технологіїinterdisciplinary approachinterdisciplinary communicationinterdisciplinary technologiesinterdisciplinary marketing technologiesmarketingmanagement psychologyemotional marketingempirical marketingbrandmarketing managementbusiness technologiesmarketing technologiesМіждисциплінарні технології теорії і практики маркетингу та психології управлінняInterdisciplinary technologies of the theory and practice of marketing and management psychologyArticlehttps://doi.org/10.18524/2413-9998.2023.1(53).288746