Ковалевська, Тетяна ЮріївнаKovalevska, Tetiana Yu.Лук'янчук, Наталя2025-09-112025-09-112024Лук’янчук Н. Сугестивні маркери сучасної реклами: асоціативна специфіка / Н. Лук’янчук // Філологічні студії : зб. студент. наук. пр. / ОНУ ім. І. І. Мечникова, філол. ф-т ; [ред. кол.: Н. Г. Арефьєва, О. А. Войцева, М. Л. Дружинець та ін. ; відп. за вип. В. Б. Мусій]. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – Випуск 15. – С. 66–69.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42374У статті виокремлено потужні впливові маркери сучасної комерційної реклами, проведено асоціативний експеримент, у результаті якого виявлено особливості асоціювання таких лексем-стимулів та динаміку сприйняття константних сугестогенів, зумовлену російською агресією проти України.ukрекламасугестіявпливасоціативний експериментпсихолінгвістикаСугестивні маркери сучасної реклами: асоціативна специфікаArticle