Кіріліна, Марина АндріївнаКирилина, Марина АндреевнаKirilina, Maryna A.2019-11-222019-11-222019Матеріали 74-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова (м. Одеса, 27–29 лист. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26221Система управління є складною системою, яка складається з сукупності усіх служб, підсистем, комунікацій та процесів між ними. Для її ефективного функціонування потрібна узгодженість дій між її складовими, які мають свої цілі та завдання. Окрім її багатоукладності існує ще один параметр – ринкове середовище, який ускладнює процес керування та досягнення мети.ukсистемамаркетингУкраїнаМаркетинг в побудові системи управлінняArticle