Федорончук, Марина Ігорівна2020-03-302020-03-302019Федорончук, М. І. Розвиток Я-концепції у дітей молодшого шкільного віку з серцево-судинними захворюваннями : дипломна робота магістра / М. І. Федорончук. – Одеса, 2019. – 101 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27757Мета дослідження- дослідити рівень розвитку Я-концепції у дітей молодшого шкільного віку з серцево-судинними захворюваннями (які навчаються в умовах закладу загальної середньої освіти санаторного типу). Завдання дослідження: 1. Проаналізувати теоретичні підходи до трактування поняття «Яконцепція» та особливості розвитку «Я-концепції» у дітей молодшого шкільного віку. 2. Виявити особливості умов освітнього процесу для дітей з серцево-судинними захворюваннями. 3. Виявити рівень розвитку «Я-концепції» дітей молодшого шкільного віку без захворювань. 4. Виявити рівень розвитку «Я-концепції» дітей молодшого шкільного віку з серцево-судинними захворюваннями. 5. Порівняти рівень розвитку «Я-концепції» здорових дітей молодшого шкільного віку та рівня розвитку «Я-концепції» дітей молодшого шкільного віку з серцево-судинними захворюваннями, виявити співвідношення рівня тривожності та рівня розвитку «Я-концепції».uk053 психологія«Я-концепція»молодший шкільний віксерцево-судинні захворюванняРозвиток Я-концепції у дітей молодшого шкільного віку з серцево-судинними захворюваннямиDevelopment of self-concept in primary school children with cardiovascular diseaseDiplomas