Коломієць, Мар'яна Сергіївна2018-05-162018-05-162017Коломієць, М. С. Інтонаційні засоби створення прагматичного впливу у бізнес-комунікації = Intonation means of pragmatic influence in business communication : дипломна робота бакалавра / М. С. Коломієць ; наук. кер. І. О. Євдокимова ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. теоретичної та прикладної фонетики англійської мови . – Одеса, 2017 . – 41 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14980Темою даної кваліфікаційної роботи є встановлення інтонаційних засобів створення прагматичного впливу у бізнес комунікації. Відмінною рисою сучасного етапу розвитку лінгвістики є зростаючий інтерес до комунікативної стороні мови, до вивчення мовних механізмів, що забезпечують функціонування мови як засобу людського спілкування. Вивчення різних рівнів мови, в тому числі інтонаційного, визнається сьогодні одним з плідних і необхідних шляхів, які дозволяють дати нове знання про досліджувані мовні об'єкти.other6.020303 філологіязасоби створенняпрагматичного впливубізнес-комунікаціїІнтонаційні засоби створення прагматичного впливу у бізнес-комунікаціїIntonation means of pragmatic influence in business communicationOther