Корнеева, Евгения МихайловнаKorneieva, Yevheniia M.Корнеєва, Євгенія МихайлівнаБалабан, Д.М.2022-07-142022-07-142022Збірник тез доповідей студентів, аспірантів та здобувачів – учасників 78-ї звітної конф. Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Секція економічних і правових наук (19–20 трав. 2022 р., м. Одеса) / ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ; відп. ред. О. В. Побережець. – Одеса : Олді-Плюс, 2022.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/33317Сьогодні, в умовах ринкових відносин, коли пропозиція товарів значно перевищує попит, конкуренція між виробниками товарів постійно зростає, а також йде постійна боротьба за споживачів, важливо знати ставлення споживачів до вироблених товарів для прибутковості та успішного розвитку підприємств. Знак для товарів і послуг стає все більш важливим елементом ринкової економіки. Торговельна марка, або знак для товарів і послуг (за українським законодавством), має велике значення в боротьбі за увагу споживачів до продукції компанії, насамперед сприяючи її впізнанню потенційними клієнтами.ukторговельна марказасіб індивідуалізаціїцивільний оборотТорговельна марка як засіб індивідуалізації учасників цивільного оборотуArticle