Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаVieilandie, Liliia V.-V.2025-05-202025-05-202025Вєйландє Л. В.-В. Гейміфікація у сучасній професійній освіті / Л. В.-В. Вєйландє // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 6,4 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 1. – С. 104–110.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41461В статті розглядається проблема гейміфікації навчання. Автор визначає виток розробки проблеми гейміфікації освітнього процесу, основні характеристики поняття «гейміфікація». Окрему увагу приділено аналізу відмінностей гейміфікованого навчання від традиційного та навчання у процесі гри. Автор наводить приклади інструментів гейміфікації та визначає основні проблеми, що виникають під час використання у навчальному процесі.The article examines the issue of gamification in education. The author explores the origins of gamification in the educational process and defines the key characteristics of the concept of "gamification." Particular attention is given to analyzing the differences between gamified learning, traditional learning, and gamebased learning. The author provides examples of gamification tools and identifies the main challenges that arise when implementing them in the educational process.ukнавчанняосвітній процесгейміфікаціяінструменти гейміфікаціїtrainingeducational processgamificationgamification toolsГейміфікація у сучасній професійній освітіArticle373.3.091.64:5