Дужан, Вероніка Андріївна2021-11-292021-11-292019Дужан, В. А. Крауд-маркетинг, як інструмент на ринку SEO і маркетингових послуг = Crowd-marketing as a tool in SEO and marketing services industry : дипломна робота магістра / В. А. Дужан. – Одеса, 2019. – 79 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31937Актуальність теми даної роботи пояснюється тим, що за останні роки крауд-маркетинг і його інструменти завоювали приголомшливу популярність, а менеджери, безсумнівно, повинні бути в курсі новинок і тенденцій світу маркетингу та менеджменту. Давши визначення досліджуваного об'єкта, виявивши його цілі, завдання та функції, можна зробити висновок про те, що SEO-оптимізація являє собою ефективний спосіб не тільки просування сайту, але і донесення певної інформації до широких аудиторії. Зростаюча з кожним днем потреба у фахівцях SEO говорить про високу цінності пошукової оптимізації як інструменту просування сайта та елементу інтернет-маркетингу.uk073 менеджменткрауд-маркетингмаркетингові послугипошукова оптимізаціяSEO-оптимізаціяплатформ QuoraКрауд-маркетинг, як інструмент на ринку SEO і маркетингових послугCrowd-marketing as a tool in SEO and marketing services industryDiplomas