Грінченко, Юрій ЛеонідовичHrinchenko, Yurii L.2024-12-292024-12-292024Грінченко Ю. Л. Особливості процесу створення споживчої цінності в бізнес-екосистемах / Ю. Л. Грінченко // Матеріали 79-ї наукової конференції професорсько-викладацького складу і наукових працівників економіко-правового факультету Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 27–29 листоп. 2024 р.) / відп. ред. О. В. Побережець ; ред. кол.: Є. І. Масленніков, А. Л. Святошнюк та ін. – Одеса : Олді+, 2024. – С. 113–116.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40305Актуальність теми пов’язана зі значним потенціалом розвитку бізнес-моделей на основі екосистеми, що дозволяє запровадити стратегії щодо сталих конкурентних переваг. Важливою умовою реалізації такого потенціалу є побудова ланцюга створення вартості, до якого залучені різні за галузевою приналежністю але пов’язані між собою бізнеси.ukбізнес-модельекосистемабізнес-екосистемастворення цінностімережеві ефектиспоживча цінністьактивація неактивної пропозиціїактивація сплячого попитупідтримка попитупідтримка сторони пропозиціїмонетизація данихусунення інформаційної асиметріїОсобливості процесу створення споживчої цінності в бізнес-екосистемахArticle