Варнава, Уляна ВолодимирівнаVarnava, Uliana V.Звіренко, А. П.2024-07-272024-07-272024Звіренко А. П. Тренінг як ефективний метод навчання / А. П. Звіренко // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 380–384.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38949Тренінг становити собою систематичний процес засвоєння знань, умінь, навичок та формування певних атитюдів, спрямований на покращення виконання діяльності у конкретній галузі. Він націлений на стимулювання когнітивних і поведінкових змін учасників, які можуть бути досягнуті лише за умови ретельної підготовки програми тренінгу, наявності ефективного зворотного зв’язку та методів оцінки його результатів. Зазвичай, розробка тренінгової програми ґрунтується на конкретних запитах та потребах організації, групи або спільноти, яка його замовляє чи відвідує.ukтренінгметод навчанняТренінг як ефективний метод навчанняArticle