Князян, Маріанна ОлексіївнаKniazian, Marianna O.2025-07-082025-07-082025Князян М. О. Формування плюрилінгвальної особистості в сучасному освітньому просторі / М. О. Князян // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 6,4 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 1. – С. 259–266.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41845У статті розглядається проблема формування плюрилінгвальної особистості. Розкрито сутність плюрилінгвальної особистості, яка характеризується високим рівнем володіння іншомовними фонетичними, граматичними, лексичними вміннями, комунікативними стратегіями, здатністю самостійно розвивати систему інтегрованих плюрилінгвальних знань. Висвітлюється використання потенціалу вибіркових освітніх компонентів та науково-дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти.The article considers the problem of forming a plurilingual personality. The essence of a plurilingual personality is revealed, characterized by a high level of mastery of foreign language phonetic, grammatical, lexical skills, communicative strategies, and the ability to independently develop a system of integrated plurilingual knowledge. The use of the potential of selective educational components and scientific and research activities of higher education students is highlighted.ukплюрилінгвальністьособистістькомпетентністьмовамовленнястратегіяздобувачосвітаplurilingualismpersonalitycompetencelanguagespeechstrategyeducationФормування плюрилінгвальної особистості в сучасному освітньому просторіArticle378.147