Сокульська, Крістіна Володимирівна2021-07-192021-07-192018Сокульська, К. В. Вебкамінг, як соціальне явище: сутність, тенденції та наслідки : дипломна робота бакалавра / К. В. Сокульська. – Одеса, 2018. – 60 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/31399Вебкам бізнес з’явився в кінці дев’яностих, разом з поширенням інтернету. Однак за 20 років цей напрям інтернет розваг сильно еволюціонував. Вебкам індустрія активно розвивається, і сьогодні по всьому світу вже працюють тисячі студій. Дана індустрія добре розвинена в Японії, Південній Кореї, Росії, Америці і в країнах Латинської Америки. Найбільшого поширення в Україні даний вид бізнесу зазнав останні декілька років – на це вплинули поширення інтернету та соціально-економічні проблеми.uk231 соціальна роботавебкамінгсутністьВебкамінг,як соціальне явище: сутність, тенденції та наслідкиWebcamming as a social phenomenon: essence, trends and consequencesDiplomas