Булат, Наталія МиколаївнаБулат, Наталья НиколаевнаBulat, Nataliia M.2018-07-112018-07-112018Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/17645У статті досліджується явище брендового кіберсквотингу та шляхи боротьби з ним. Запропоновано визначення поняття «брендовий кіберсквотинг». Розглянуто зарубіжну та українську судову практику вирішення доменних спорів. Проаналізовано дієвість можливих шляхів боротьби з брендовим кіберсквотингом. Обґрунтовується доцільність сприйняття в українському законодавстві концепції Єдиних Правил розгляду спорів про доменні імена.ukдоменне ім’ябрендовий кіберсквотингдоменні споридоменное имябрендовый киберсквоттингдоменные спорыdomain namebrand cybersquattingdomain disputesПоняття брендового кіберсквотингу та шляхи боротьби з нимПонятие брендового киберсквоттинга и пути борьбы с нимA concept of a brand cybersquatting and ways to combat itArticle