Бабець, Тетяна Миколаївна2022-01-262022-01-262020Бабець, Т. М. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процессі вивчення біологічних дисциплін = Activation of edukational and cognitive activity of students in the process of studying biological disciplines : дипломна робота магістра. – Одеса, 2020. – 70 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/32385У дипломній роботі розкрито шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення біології, які сприятимуть для реалізації активності учнів, подолання ускладнень у пізнавальній діяльності, підвищить рівень готовності учнів до досягнення цілей, їх здатності до розуміння, пояснення та інтерпретації явищ, що вивчаються. Проведене дослідження щодо активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках біології показало, що використання доцільно підібраних методичних прийомів та методів на уроках біології з метою активізації пізнавальної діяльності призводить до підвищення пізнавальної активності старшокласників, поліпшення їх самопочуття та сприяє розвитку інтересу до біології. Дипломну роботу викладено на 74 сторінках, вона містить 5 таблиць та 4 рисунків. Наведено посилання на 71 джерел літератури.uk014 середня освітаактивізація навчально-пізнавальної діяльності учнівактивністьмотиваціяпізнанняactivation of students' educational and cognitive activityactivitymotivationcognitionАктивізація навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення біологічних дисциплінActivation of educational and cognitive activity of students in the process of studying biological disciplinesDiplomas